Amg-Fars.IR

شهدا کبوتر

آیت‌الله اراکی: پیروزی ملت سوریه بسیار نزدیک است / مفتی سوریه: اگر ایران نبود سوریه و مقاومت نابود شده بود

به گزارش اخبار جهادی  آیت‌الله «محسن اراکی»، دبیرکل مجمع جهانی تقریب که در رأس هیئتی برای دیدار با مقامات و علمای سوریه در این کشور به سر می‌برد عصر روز دوشنبه با شیخ «بدرالدین احمد حسون» مفتی اعظم سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اخبار جهادی دبیرکل مجمع جهانی تقریب در این دیدار با اشاره به این‌که صبر و پیروزی دو یار قدیمی و دیرینه هستند، اظهار داشت: ملت سوریه با صبری که داشتند به زودی به پیروزی خواهند رسید؛ زیرا صبر، پیروزی و ظفر را به دنبال دارد.

وی تأکید کرد: امروز ملت، دولت، ارتش و علمای سوریه اسوه دیگران هستند؛ زیرا آن‌ها ارزش‌های الهی را دنبال و در برابر سختی‌ها صبر پیشه کردند.

آیت‌الله اراکی با بیان اینکه پیروزی ملت سوریه در نبرد با دشمنان بسیار نزدیک است، خاطرنشان کرد: علما نقش بسیار مهمی در این پیروزی ایفا می‌کنند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب در پایان ضمن تشکر از دولت و ملت سوریه تأکید کرد: سوریه از تمام ابعاد مقاومت حمایت و پشتیبانی کرده است.

شیخ حسون نیز در این دیدار با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران از امت اسلامی حمایت می کند، اظهار داشت: امام خمینی (ره) و  مقام معظم رهبری در جایگاه پدری امت اسلامی قرار دارند و پیامبرگونه رهبری امت اسلامی را بر دوش کشیده‌اند.

مفتی سوریه با بیان این‌که اگر امروز جمهوری اسلامی ایران نبود سوریه و مقاومت اسلامی نابود شده بود، ابراز داشت: اگر مواضع صحیح جمهوری اسلامی نبود، همه چیز از بین رفته بود.

وی بیان داشت: اگر امروز خلفای اسلام زنده بودند بدون شک از سید حسن نصرالله و شجاعت و شهامتش ستایش می کردند.

گفتنی است، آیت الله اراکی، همچنین روز یکشنبه در سفر کوتاهی به بیروت با “سید حسن نصر الله”، دبیر کل حزب الله لبنان ملاقات و پیرامون تحولات منطقه و همگرایی و واگرایی امت اسلامی گفت و گو کرد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ابنا

نوشته آیت‌الله اراکی: پیروزی ملت سوریه بسیار نزدیک است / مفتی سوریه: اگر ایران نبود سوریه و مقاومت نابود شده بود اولین بار در اخبار جهادی پدیدار شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *