Amg-Fars.IR

شهدا کبوتر

ستوان سوم “محمد مرادی” دلاورمرد ارتشی به خیل شهدای مدافع حرم پیوست +عکس

صبح امروز خبر شهادت اولین شهید مدافع حرم شهرستان شهرضا رنگ و بوی این شهر را کربلایی کرد.

شهید ستوان سوم محمد مرادی اولین شهید مدافع حرم شهرضا است که در رسته توپخانه گروه ۲۲ توپخانه ارتش این شهرستان فعالیت می‌کرد.

این شهید ۴۲ روز قبل به منظور عملیات مستشاری برای یک مأموریت ۴۵ روزه به سوریه اعزام شد که سرانجام در آخرین ماموریت این رزمنده مدافع حریم اهل‌بیت به دست نیروهای تکفیری به فیض شهادت نائل آمد.

خبرگزاری فارس: تنها 3 روز به پایان مأموریت شهید مرادی باقی‌مانده بود

پیکر مطهر این شهید صبح فردا سه‌شنبه پس از تشییع در اصفهان از ساعت ۹ صبح از فلکه فیض به سمت گلستان شهدا، از میدان حرعاملی شهرضا توسط مردم شهیدپرور به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و در جوار آستان مبارک امامزاده شاه رضا به خاک سپرده خواهد شد.

علی بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص شهادت نخستین شهید مدافع حرم شهرستان شهرضا اظهار کرد: شهید ستوان سوم محمد مرادی حدود ۴۲ روز پیش به سوریه اعزام شد.

وی افزود: مأموریت شهید ستوان سوم محمد مرادی ۴۵ روزه بود و فقط ۳ روز دیگر تا پایان مأموریت ایشان باقی مانده بود که صبح امروز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

مسؤول روابط عمومی گروه توپخانه ۲۲ ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان شهرضا تصریح کرد: ۴۲ روز پیش شهید مدافع حرم محمد مرادی به همراه ۸ نفر دیگر از گروه توپخانه ۲۲ شهرضا به سوریه اعزام شدند که همگی سالم هستند و به‌ زودی به ایران باز می‌گردند.

وی خاطر نشان کرد: عصر امروز خانواده و مسؤولان استان برای استقبال از این شهید به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان می‌روند و مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمد مرادی فردا ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا به سمت گلزار شهدای شهرستان شهرضا برگزار می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *