Amg-Fars.IR

شهدا کبوتر

فرمان داعش به تروریست ها: این ۳۶۰۰ نفر در نیویورک را بکشید+جزئیات

روزنامه میرور نوشت: هکرهای داعشی فهرست ۳۶۰۰ نفر از مردم عادی نیویورک را منتشر کرده و از تروریست ها خواستند به آن ها حمله کنند.
داعش: این 3600 نفر در نیویورک را بکشید!
به گزارش «انتخاب»، این نشریه آورده است: گروهی از هکرهای مرتبط با داعش فهرستی از ۳۶۰۰ شهروند نیویورک منتشر کردند و تروریست ها را تشویق کردند به آن ها حمله کنند.
پلیس نیویورک تلاش کرده با تمامی این افراد که نام، آدرس خانه و ایمیلشان منتشر شده بود، تماس گرفته و آن ها را از خطر ارتش سایبری خلیفه مطلع کند.
بنا به این گزارش این فهرست کارمندان دولت در وزارت خارجه و نهاد های امنیتی نیویورک را هدف گرفته است که در کنار آن جزئیاتی از مشخصات افراد عادی نیز منتشر شده است.
بنا به گزارش ای بی سی ۷، کارشناسان امنیتی معتقدند این ۳۶۰۰ نام به طور تصادفی انتخاب شده اند، زیرا سن های بسیار متفاوتی دارند.
بنا به گفته منبع مطلع، ماموران پلیس فدرال و شهر نیویورک احتمال تهدید تروریستی را نمی دهند.
در بیانیه اف بی آی آمده است: هرچند ما معمولا درباره جزئیات عملیات و تحقیقات مربوطه اظهار نظر نمی کنیم، اف بی آی مرتبا با افراد و سازمان هایی که اطلاعاتشان منتشر شده در تماس بوده و در حال جمع آوری اطلاعات برای بررسی این تهدید بالقوه هستیم.
بنا به گفته این منبع که اجازه اظهارنظر عمومی درباره این تحقیقات را نداشت، برخی از این اطلاعات قدیمی بودند.
سال گذشته گروهی مرتبط با داعش فهرستی از نام، آدرس و عکس ۱۰۰ نفر که مدعی بود عضو نیروهای نظامی آمریکا هستند را منتشر کرد و از اعضایش خواست به آن ها حمله کنند.
این گروه تروریستی بخش هایی از قلمرو سوریه و عراق را تصرف کرده و مسئولیت حملات تروریستی بیشماری در چندین کشور را به عهده گرفته که نمونه ای از آن ها حملات تروریستی هماهنگ در پاریس در ماه نوامبر بود که به کشته شدن ۱۳۰ نفر انجامید.
مقامات آمریکایی از سال ۲۰۱۳ تا کنون بیش از ۷۰ نفر را به اتهام تلاش برای حمایت از داعش بازداشت کرده است.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *