Amg-Fars.IR

شهدا کبوتر

مدافع حرم “فرید کاویانی لرد” در نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت رسید

پیکر مطهر شهید مدافع حرم فرید کاویانی از طریق فرودگاه اردبیل وارد دیار دلاورمردان دارالارشاد اردبیل شد.

در آیین استقبالی که عصر امروز و با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در فرودگاه اردبیل برگزار شد، پیکر مطهر شهید مدافع حرم فرید کاویانی وارد اردبیل شد تا با انتقال به زادگاهش لرد خلخال فردا صبح از میدان جانبازان خلخال به سمت روستای لرد تشییع سپس در زادگاهش به خاک سپرده شود.

شهید فرید کاویانی از جمیع مدافعان حرم اهل بیت در سوریه بود که در روزهای گذشته به دست گروه‌های تکفیری و ضد بشری داعش و حامیان غربی به درجه رفیع شهادت رسید تا استان اردبیل در دفاع از حریم اهل بیت در سوریه چهارمین شهید خود را نیز تقدیم این راه الهی کرده باشد.

فارس

/////////////////////////////////////////

سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی دقایقی پیش در مصاحبه با پایگاه خبری ازناو شهرستان خلخال از شهادت شهید بسیجی فرید کاویانی لرد از شهدای مدافع حرم اهل شهرستان خلخال در کشور سوریه خبر داد.

کریمی گفت: به همین مناسبت پیکر این شهید مطهر پس از انتقال به فرودگاه استان وانجام تشریفات نظامی   به شهرستان خلخال حمل شده و صبح روز سه شنبه ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح از میدان جانبازان واقع در خیابان امام خمینی (ره) تشییع خواهد شد.

کریمی گفت: به خاطر این موضوع که زادگاه شهید بسیجی فرید کاویانی لرد روستای لرد از توابع بخش شاهرو  شهرستان خلخال است این شهید پس از تشییع بر روی دستان مردم خلخال با گذر از روستاهای مسیر تا شهر کلور و روستای لرد مورد بدرقه اهالی شهید پرور قرا رخواهد گرفت.

وی از امت شهید پرور خلخال خواست تا با حضور در این مراسم معنوی دین خود را به شهدای مدافع حرم  وائمه اطهار (ع) ادا نمایند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *