Amg-Fars.IR

شهدا کبوتر

نفوذ پهپاد ارتش سوریه به جولان اشغالی

خبرهای رسیده از سوریه حاکی از آن است که موشک‌های پاتریوت رژیم صهیونیستی در رهگیری یک پهپاد ارتش سوریه که وارد اراضی اشغالی جولان شده بود، ناکام ماندند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از تسنیم ، موشک‌های پاتریوت رژیم صهیونیستی نتوانستند یک فروند پهپاد ارتش سوریه را که بر فراز ارتفاعات جولان اشغالی به پرواز درآمده بود، ساقط کنند و این پهپاد سلامت به سوریه بازگشت.

فرحات گفت: اسرائیل برای بازدارندگی حزب الله و دفاع از خویش در برابر قدرتی که مقاومت در جنوب لبنان پیدا کرده است، تلاش می کند و صهیونیست ها با خطر بزرگی مواجه هستند و آن اینکه مقاومت امروز بسیار قدرتمندتر و بزرگ تر شده است و جنگ علیه سوریه آن را بیش از پیش قدرتمندتر کرده است.

وی تصریح کرد: این مسئله در واقعیت نیز نمود دارد و صهیونیست ها دریافته اند که در جبهه سوریه و در داخل جولان اشغالی ضعیف شده اند و آنها از روز شنبه اجرای مانورهای نظامی در مرز جولان را آغاز کرده اند اما در اوج آمادگی نیروهای صهیونیست یک فروند پهپاد ارتش سوریه بر فراز اراضی اشغالی به پرواز درآمد و سالم به سوریه بازگشت و به این ترتیب پس از گذشت ۶ سال جنگ علیه سوریه، ارتش این کشور تاکید می کند که قادر است جولان اشغالی را باز پس گیرد.

فرحات همچنین اظهار داشت: ناتوانی دشمن صهیونیستی برای ساقط کردن این پهپاد که وارد جولان اشغالی شده بود، باعث افزایش روحیه ساکنان جولان شد و آنها اطمینان پیدا کردند که آزادی این منطقه نزدیک شده است همچنانکه ساکنان جولان به رهبران، ملت و ارتش خود اطمینان دارند.

وی افزود: اسرائیل از همه جهت به گروه های تروریستی کمک می کرد و برای آنها درمانگاه هایی برای مداوا فراهم کرد و حتی برای آنها از اراضی اشغالی غذا ارسال می کرد و علاوه بر آن حمایت نظامی و اطلاعاتی از آنها بعمل می آورد و اخیرا نیز خاکریزی را ایجاد کرده است که این تروریست ها را از مناطق حضور ارتش سوریه جدا می سازد تا به این ترتیب به دور از چشم تک تیراندازان و توپخانه ارتش در حومه القنیطره تردد کنند.

فرحات همچنین اظهار داشت: گروه های مسلح در حال حاضر در وضعیت دشواری در مرز جولان اشغالی قرار دارند و ارتش سوریه و نیروهای آن در اوج قدرت هستند و آنچه امروز در حلب رخ می دهد بر جبهه جنوب نیز تاثیرگذار خواهد بود و آنها سعی دارند ارتش را به نبرد داریا در حومه غربی دمشق سرگرم کرده و به شهر البعث در حومه القنیطره نفوذ کنند اما به فضل وجود نیروهای سوریه آنها هرگز نمی توانند پیشروی کنند و آنها می دانند که اگر نتوانند در این دوره به محاصره تروریست های داریا پایان دهند، جبهه جنوب نیز بزودی بدست ارتش سوریه در درعا و القنیطره خواهد افتاد و اسرائیل نیز به خوبی می داند که پایان این رژیم در جبهه های القنیطره و حومه آن نزدیک است.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

نوشته نفوذ پهپاد ارتش سوریه به جولان اشغالی اولین بار در اخبار جهادی پدیدار شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *