Amg-Fars.IR

شهدا کبوتر

۲۵ تروریست «النصره» در حمص سوریه کشته شدند

ارتش سوریه پس از آزادسازی روستای «خربه السوداء» واقع در غرب حمص امروز موفق شد ۲۵ تروریست جبهه النصره را در شمال این استان از پای درآورد.

به گزارش اخبار جهادی ، یک یگان از ارتش سوریه امروز یکشنبه در نزدیکی روستای «الغجر» واقع در استان حمص با تروریستهای «جبهه النصره» درگیر شد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که در جریان این عملیات ۱۲ تروریست کشته و شمار زیادی از عناصر دیگر این گروه زخمی شدند.

به گزارش این سانا، در جریان یک عملیات دیگر، نیروهای سوری موفق شدند در روستای «المحطه» واقع در شمال این استان ۱۳ تروریست دیگر النصره را از پای درآورند.

آزادسازی روستای «خربه السوداء»

منابع خبری امروز گزارش دادند که ارتش توانسته است روستای «خربه السوداء» واقع در غرب حمص را آزاد و امنیت «راه حمص-مصیاف» را کاملا تأمین کند.

عناصر تروریستی حاضر در این منطقه بندهای آتش‌بسی که در روستای «قزحل» منعقد شده بود را نقض، بامداد روز گذشته به راه حمص-مصیاف نفوذ و این راه را قطع و پس از آن به روستای خربه السوداء حمله کرده بودند.

پس از اینکه ۶ اتوبوس شمار زیادی از عناصر تروریستی را از روستای «قرزحل و أم القصب» را به سوی روستای الدار الکبیره» منتقل کرد، ارتش سوریه نیز وارد این روستاها شد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فارس

نوشته ۲۵ تروریست «النصره» در حمص سوریه کشته شدند اولین بار در اخبار جهادی پدیدار شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *