Amg-Fars.IR

شهدا کبوتر

آموزش عملی سربریدن و ساخت بمب به‌ شیوۀ داعش +ویدیو

گروه تروریستی داعش، با انتشار ویدئویی تازه، بهترین راهِ استفاده از چاقو برای کشتن و همچنین ساده ترین شیوۀ ساختِ بمب را آموزش داد.

العالم – سوریه

این ویدئو، تحت عنوان «ای یکتاپرست! به آن ها حمله کن» و با توضیحِ «مزدورانِ ائتلاف صلیبی، موش های آزمایشگاهی هستند» منتشر شد و در آن یک مربی داعشی، به زبان فرانسوی، شیوۀ استفاده از چاقو را آموزش می دهد.

پس از توضیحاتی طولانی دربارۀ مهم ترین اماکن مناسب برای ضربه های چاقو و بهترین نوع چاقوها و ویژگی آن ها، سرانجام، یکی از عناصرِ تحتِ آموزش داعش، دست به تجربه ای عملی می زند و برای این کار، شخصی که به همکاری با ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش متهم شده است، در اختیار او قرار داده می شود. داعشیِ تحت آموزش، با چاقو، شاهرگ های دست و گردنِ قربانی را می بُرد و قربانی در دم جان می دهد.

در بخش دیگری از این ویدئو که توسط دفتر تبلیغاتی داعش در «ولایت رقه» منتشر شده است، ساده ترین شیوه های ساخت بمب، آموزش داده می شود.

در این بخش، یک کارشناس بمب سازی، در آشپزخانه ای در یکی از منازل رقه، چگونگی ساخت بمب را آموزش می دهد و برای این کار، از مواد اولیه ای سهل الوصول استفاده می کند که آن ها را به راحتی از داروخانه یا فروشگاه های مواد آرایشی می توان تهیه کرد.

 

در پایانِ ساخت بمب، از آن برای تجربه ای عملی استفاده می شود و برای این منظور، بمب را به شخصی می بندند که به وارد کردن خودروی بمب گذاری شده به شهر رقه (پایتخت داعش در سوریه) متهم شده است. در پی انفجار بمب، پیکر قربانی، به دو نیم می شود.
گروه تروریستی داعش در پایانِ این ویدئوی آموزشی، هواداران خود را به تجربۀ عملی این آموزش ها بر روی اهدافی که داعش برای آن ها تعیین کرده است، فراخواند.

در ویدیوی جدیدی که خشونت و کشتار وحشیانه را به نمایش گذاشته است، کشتن انسان ها به بهانه های مختلف و به زجر آور ترین شیوه را نزدیکی به خداوند تبلیغ و توصیف می کند. این گروه منحرف پیوسته شیوه های وحشیانه ای برای کشتن اسیران خود ابداع و با انتشار آن، بدان آن افتخار می کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *