Amg-Fars.IR

شهدا کبوتر

اعدام همۀ نویسندگان حرف “میم” بر دیوارهای موصل /تصاویر

گروه تروریستی داعش ویدئویی از اعدام چند شهروند عراقی به اتهام دیوار نویسی علیه این گروه از جمله نوشتن حرف “میم” بر روی دیوارهای شهر موصل را منتشر کرد.

اعدام همۀ نویسندگان حرف "میم" بر دیوارهای موصل

به گزارش العالم، پایگاه “عربی ۲۱” در این باره نوشت: داعش پس از دستگیری شماری از شهروندان به اتهام نوشتن حرف میم و همچنین شعارهایی در تأیید حشد شعبی بر روی دیوارهای موصل، آنها را اعدام کرده است.
در این ویدئو شماری از دستگیر شدگان نیز به دادن اطلاعاتی درباره موقعیت مراکز بمباران شده داعش در موصل به نیروهای عراقی اعتراف کرده اند. یک شهروند دیگر نیز اعتراف می کند تلاش کرده است خودروی نهاد امر به معروف و نهی از منکر این گروهک موسوم به “حسبه” را آتش بزند.
نامهای شماری از افرادی که به علت شعار نویسی و دیوار نویسی علیه تروریست های داعش اعدام شده اند به ترتیب زیر است: یقظان جوری، بکر قاسم، حاتم احمد، زیاد محمد، كرم زكرط، محمد زكرط، عمر يونس، محمد حامد، عبدالرحمن حمادي، محمد عماد، وعمر حازم.
یکی از عناصر این گروه تروریستی قبل از اعدام این جوانان عراقی خطاب به آنها می گوید: شما با گفتن یک کلام از دین خارج شدید و دین تان را به دنیای بی ارزش فروختید و دین و دنیایتان را از دست دادید.
یادآور می شود شماری از عناصر گروه تروریستی داعش، جوانانی را که متهم به دیوار نویسی علیه این گروه بودند در مقابل محل دیوار نویسی و در حضور شهروندان تیرباران کردند.
عناصر داعش، با اسپری رنگ مشکی صورت دو تن از جوانان را رنگ آمیزی کرده و سپس به محل رنگ آمیزی شده روی صورت آنها شلیک کردند.
یادآور می شود از چند ماه پیش تاکنون، گروههایی در موصل اقدام به نگارش حرف میم بر روی دیوارهای این شهر و انتشار تصاویر آن در پایگاههای اجتماعی کرده اند.
مسئولان این فراخوان قبلا در گفتگو با رسانه های غربی گفته بود حرف میم، نماد “مقاومت” است.
فعالان مذکور، اظهار داشتند اولین گروهی که این فراخوان را آغاز کرد گروهی موسوم به “گردان های موصل” بود که به شعار نویسی در خیابان های مختلف این شهر و دیوار منازل عناصر داعش اقدام کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *