Amg-Fars.IR

شهدا کبوتر

حمایت از بشار اسد در ۹۰ شهر ایتالیا + تصاویر

در روزهای اخیر صدها پوستر در خیابان‌ها و میادین ایتالیا در حمایت از بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به عنوان بهترین مدافع علیه تروریسم نصب شده است.

یک جنبش سیاسی راست گرای ایتالیایی اقدام به نصب صدها پوستر در حمایت از رئیس جمهوری سوریه در ۹۰ شهر این کشور از جمله شهر رم کرده است.

جنبش سیاسی راست گرای کازاپاند، در روزهای اخیر صدها پوستر در خیابان‌ها و میادین ایتالیا در حمایت از بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به عنوان بهترین مدافع علیه تروریسم نصب کرد.

روی این پوسترها تصویری از رئیس جمهوری سوریه که دست راست خود را به نشانه سلام بالا برده و مردم نیز در اطراف وی مشغول ابراز احساسات هستند، دیده می شود.

بر روی این پوسترها نوشته شده است: بشار اسد رئیس جمهوری مشروع سوریه، بهترین مدافع اروپا علیه تروریسم در شش سال گذشته است، کازاپاند در کنار مردم سوریه که مورد تجاوزهای تروریستی و تحریم های اقتصادی قرار گرفته اند، است.

جنبش کازاپاند با صدور بیانیه ای در این ارتباط تأکید کرد: این اقدام به نوعی قدر دانی ما از بشار اسد رئیس جمهوری مشروع و قانونی سوریه است که به رغم انزوای تحمیلی و فریبکاری‌های جهان غرب توانسته با تروریست‌های داعش مقابله کند و آنها را از بسیاری مناطق اشغالی عقب براند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ابنا

نوشته حمایت از بشار اسد در ۹۰ شهر ایتالیا + تصاویر اولین بار در اخبار جهادی پدیدار شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *