Amg-Fars.IR

شهدا کبوتر

داعش نیروهای آموزش دیده توسط آمریکا را به فجیع ترین شکل اعدام کرد +تصاویر(+۱۸)

گروه تروریستی داعش در جنایتی جدید سه نفر از جاسوسان گروه ارتش جدید سوریه را وحشیانه اعدام کرد.

این گروه تروریستی با انتشار ویدئویی دو نفر از این افراد را با ساطور، چاقو و ضد هوایی اعدام کرد.

گروه تکفیری داعش در این ویدئو با معرفی گروه ارتش جدید سوریه مدعی شد این گروه از طرف آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی، ترکیه و قطر پشتیبانی می‌شوند.

طبق ادعای داعش مقر اصلی تجهیز و آموزش ارتش جدید سوریه در یکی از پایگاه‌های نظامی در عمان است و پشتیبانی تسلیحاتی و نظامی آنها از سوی کشورهای مذکور صورت می‌پذیرد.

داعش مدعی است بر اسناد و مدارکی دست یافته که از آن جمله ارتش جدید سوریه در داخل مناطق حکومت به اصطلاح اسلامی نیز در آنها وجود دارد و این سه فرد دستگیر شده، از جمله جاسوسان ارتش جدید سوریه در مناطق تحت کنترل داعش هستند.

«انیس محمد قیاس اسماعیل»، «محمد عبدالقهار لطیف» و «عبدالله عبدالحی دبس» سفر نفری هستند که در ادامه فیلم منتشر شده به طرز فجیعی به قتل می‌رسند.

اعدام ۱۵ نفر از اعضای ارتش جدید سوریه

داعش در ادامه فیلم ۱۵ نفر از اعضای ارتش جدید سوریه را به ضرب گلوله اعدام کرد.

حدود چهار ماه پیش بالگردهای جنگنده آمریکا، ۲۰۰ نفر از مبارزان ارتش جدید سوریه را در اطراف شهر بوکمال هلی‌برن کردند. سپس این نیروها توسط سه بالگرد جنگنده آمریکا در فرودگاه الحمدان در اطراف این شهر هلی برن شدند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده افسران اردنی، پیش قراولان این نیروهای مهاجم بودند.

ساعاتی بعد از آغاز این عملیات، داعش اعلام کرد که ۴۰ تن از مهاجمان را به قتل رسانده و ۱۵ تن دیگر را به اسارت گرفته است.

ارتش جدید سوریه؛ پروژه شکست خورده آمریکا در سوریه

هر چند ارتش جدید سوریه هدف خود را مبارزه با داعش اعلام کرد اما بر کسی پوشیده نیست که هدف از تشکیل این گروه، تجزیه سوریه است که آمریکا با تمام توان به دنبال محقق کردن آن است.

حمایت‌های نامحدود آمریکا از ارتش جدید سوریه بسیار شک برانگیز است. به عقیده کارشناسان، هدف آمریکا از تأسیس ارتش جدید سوریه، این است که ابزاری بر روی زمین داشته باشد تا بتواند از طریق آن خود را به گونه‌ای جلوه دهد که برای آزادسازی منطقه از دست داعش تلاش می‌کند. اولین هدفی که این گروه مطرح کرد، آزادسازی شهر الرقه بود و در صورتی که این هدف محقق شود، راه به سمت ارتش سوریه و همپیمان روسی آن از سمت تدمر به رقه بسته شده است.

ابنا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *