Amg-Fars.IR

شهدا کبوتر

نماهنگی برای شهید خوش سیمای مدافع حرم حزب الله

«علاء حسن نجمه» رزمنده جوان حزب‌الله طی عملیاتی در دفاع از مقدسات اسلامی در سوریه به شهادت رسید.

یکی از رسانه‌های مقاومت اسلامی به مناسبت شهادت وی در گزارشی از موقعیت اجتماعی وی که می‌توانست به جای جنگ و لباس رزم به یک ستاره سینمایی تبدیل شود سخن گفته است.

متن این نوشتار به شرح زیر است:

علاء نجمه، علاء عدلون، یا تراب الحسین، در شهر عدلون به دنیا آمد و در این شهر و شهر خرایب زندگی کرد. در این دو شهرِ مقاومت بود که او، عاشق جهاد و شهادت و جان نثاری در راه خدا شد.

او یتیم زندگی کرد ولی برغم یتیم بودنش شکسته قلب و شکسته دل نبود، بر عکس انسانی پاک، دوست داشتنی و دارای قلبی بزرگ بود، در دنیا با ایمان و امید زیست. دوستان زیادی داشت و نزد کسانی که می‌شناختند محبوب بود. حتی یکی از دوستانش می‌گفت که او روستایی از دوستان دارد (به معنای کثرت دوستان).

علاء، عکاسی، طراحی، بازیگری و کارگردانی را دوست داشت. شاید اگر این راه را انتخاب نمی‌کرد زیبایی فوق‌العاده‌اش او را تبدیل به ستاره می‌کرد، مشهور می‌شد و مورد توجه همگان، ولی “تراب الحسین” (خاک حسین) ـ که نام جهادی‌اش بود ـ راه آخرت، طریق جهاد و مقاومت را انتخاب و از گمراهی‌ها و زیبایی‌های دنیا دور شد.

 

او با اینکه سن و سال کمی داشت در جنگ قهرمان بود و مثل سایر برادران مجاهدش جان‌فشان، جان نثار، مؤمن و در کارها پیش قدم بود.

چند روز قبل از شهادتش در صفحه شخصی‌اش در فیسبوک عبارت ناراحت کننده‌ای نوشت: «اشک‌های جاری خود را آماده کنید». این جمله را درباره استقبال از عاشورای حسینی نگاشت و شاید برای آمادگی شهادت خود نوشته بود. او مجاهدی بود که جانش را آماده شهادت کرده بود.

امروز پس از رفتنش همه دوستانش آمدند. تصاویر او در همه شبکه‌های مجازی پخش شد و عبارات تبریک و تسلیت و ذکر خیر شهید و خاطرات دوستانش با او ….

پیکر مطهر این شهید روز پنج‌شنبه ساعت ۴ و نیم عصر به وقت محلی در شهر عدلون لبنان تشییع شد.

در این مراسم مادر شهید علاء وداعی حزن انگیز با فرزند خود داشت. او که آرزو داشت فرزند خود را در لباس دامادی ببیند با پوشیدن لباسی سفیدرنگ در مراسم تشییع وی شرکت کرده بود.

 

 

دانلود

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *