Amg-Fars.IR

شهدا کبوتر

هلاکت تروریست‌های انتحاری داعش در کرکوک + تصاویر

در حملات سه تروریست انتحاری به مراکز امنیتی و یک نیروگاه برق استان کرکوک، ۱۶ نفر ازجمله ۴ ایرانی به شهادت رسیدند.

تروریست‌های انتحاری بامداد امروز جمعه به نیروگاه منطقه الدبس و چند مرکز امنیتی استان کرکوک در شمال عراق حمله و یکی از آنان کمربند انفجاری خود را منفجر کرد. تروریست‌ها هنگام حمله به ایستگاه برق و مراکز امنیتی سلاح به دست داشتند و تیراندازی می کردند.

«عبد الله نور الدین الصالحی» شهردار الدبس در شمال غرب کرکوک، به خبرگزاری فرانسه گفت داعش به نیروگاه برق این شهر حمله کرد که راه اندازی آن به شرکتی ایرانی واگذار شده است.

وی افزود که سه انتحاری در ساعت ۶ صبح به نیروگاه حمله کردند که در این حمله ۱۲ کارمند عراقی و چهار تکنیسین ایرانی کشته شدند.

از سوی دیگر به دنبال حمله تروریستی داعش به چند ساختمان دولتی در استان کرکوک، کمیته امنیتی شورای این استان امروز جمعه، آمد و شد افراد و خودروها در این شهر را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

پایگاه السومریه عراق نوشت کمیته امنیتی استان کرکوک روز جمعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: برای زمینه سازی اقدام دستگاه های امنیتی جهت انجام مسئولیت هایشان و تأمین امنیت شهروندان کرکوک، آمد و شد شهروندان و خودروها در این شهر تا اطلاع ثانونی ممنوع است.

شماری از عناصر گروه تروریستی داعش، بامداد امروز جمعه، با حمله به شماری از ساختمان های دولتی، باعث کشته و زخمی شدن شماری از شهروندان شدند.

گروه تروریستی داعش، سعی دارد با عملیات انتحاری و انفجاری در مناطق مختلف، افکار عمومی را از شکست های پی در پی این گروه تروریستی در عملیات موصل، منحرف کند.

ابنا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *