Amg-Fars.IR

شهدا کبوتر

اعزام صدها نظامی آمریکایی به سوریه

اعزام صدها نظامی آمریکایی به سوریه
منابع آگاه آمریکایی از تصمیم واشنگتن برای اعزام نظامیان بیشتری به سوریه خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، این منابع تأکید کردند که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا قرار است امروز (دوشنبه) اعلام کند، با اعزام ۲۵۰ مربی نظامی دیگر به سوریه موافقت کرده است.
به گفته این منابع قرار است آمریکا حدود ۳۰۰ نظامی را در سوریه به بهانه آموزش و کمک به مقابله با داعش مستقر کند.

خبرگزاری فرانس ۲۴ دیروز فیلمی را از حضور نیروهای ویژه آمریکایی در منطقه الشدادی سوریه منتشر کرد. این نیروها درمنطقه ای حضور یافته اند که صحنه درگیری میان کردها و تروریست های داعش است.

باراک اوباما دیروز گفته بود اعزام زمینی نیروهای انگلیسی و آمریکایی برای براندازی نظام سوریه اقدامی اشتباه است.

اوباما پیروزی بر داعش در دوران ریاست جمهوری خود را بعید دانست و مدعی شد: می‌توانیم به تدریج مناطقی را که داعش در آن فعال است از کنترل آن خارج کنیم.

ادعای اوباما درخصوص نبرد علیه داعش درحالی است که این گروه تروریستی ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ “ابوبکر بغدادی” سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

نوشته اعزام صدها نظامی آمریکایی به سوریه اولین بار در اخبار جهادی پدیدار شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *