Amg-Fars.IR

شهدا کبوتر

تجهیزات نظامی ایرانی و تانک روسی در چنگال تروریست های داعش + تصاویر

تجهیزات نظامی ایرانی و تانک روسی در چنگال تروریست های داعش + تصاویر

گروه تروریستی داعش در حمله ای غافلگیرانه، قسمتی از مناطق تازه آزاد شده شرق حلب را دوباره اشغال کرد. آنها تصاویری از لوازم برجای مانده رزمندگان سوری منتشر کردند که در آن میان، تجهیزات ایرانی و تانک روسی نیز دیده می شود.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ گروه تروریستی داعش، روز جمعه در حمله ای غافلگیرانه، قمستی از مناطق تازه آزاد شده شرق حلب را دوباره به اشغال خود درآورد.

این حملات که به صورت ناگهانی و غافلگیرانه صورت گرفت، رزمندگان سوری و مستشاران ایرانی مستقر در محل را مجبور به عقب نشینی کرد.

حال گروه تروریستی تکفیری داعش، با استفاده از ابزار رسانه ای خود، تصاویری از تجهیزات و وسایل برجای مانده رزمندگان سوری و مستشاران ایرانی، منتشر نموده است و با این اقدام، در صدد بازگرداندن چهره خشن و به ظاهر قوی خود است. در تصاویر منتشر شده، تصویر تانک T-72 روسی و مقداری از مدارک مستشاران ایرانی دیده می شود.

این در حالی است که این گروه تروریستی، در هفته ها و روزهای اخیر، شکست های سنگینی در عرصه میدانی متحمل شده و بسیاری از فرماندهان ارشد خود را از دست داده است.

به نظر می رسد هدف داعش از این حملات، تصرف منطقه راهبردی و استراتژیک “خناصر” است که اکنون در دست رزمندگان ارتش و نیروهای مردمی سوریه قرار دارد و تنها پل ارتباطی آنان با “حلب” محسوب می شود.

پیش از این نیز داعش، سعی در اشغال منطقه خناصر داشت که با مقاومت شدید رزمندگان و نیروهای ویژه سوری مواجه و مجبور به عقب نشینی شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *