Amg-Fars.IR

شهدا کبوتر

سازمان‌دهی یگان واکنش سریع سوریه توسط نزاجا

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یگان‌های واکنش سریع سوریه را در این کشور سازماندهی کرده‌ایم و آموزش‌های لازم خود را به آنها منتقل می‌کنیم.

به گزارش اخبار جهادی، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رونمایی و تحویل‌دهی چندین دستاورد نزاجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به ملت ایران قول می‌دهیم سربازان آنها از قابلیت‌های زیادی برخوردار هستند و ما سلاح آموزشی و تکنیک‌های لازم را داریم که اگر دشمن بخواهد علیه ما اقدامی کند، با پاسخ محکمی روبه‌رو خواهد شد.وی در ادامه به پیام رونمایی این دستاوردها اشاره کرد و گفت: پیام اصلی بازدارندگی است، ما به دنیا می‌گوییم که اهل تجاوز نیستیم اما دست روی دست نمی‌گذاریم که دیگران به ما تجاوز کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به حضور مستشاری نیروی زمینی ارتش در سوریه اشاره کرد و گفت: ماموریت ما در سوریه مستشاری است و در کنار ارتش سوریه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور داریم و در این راستا به آنها کمک‌های آموزشی می‌کنیم.

امیر پوردستان افزود: برای اینکه ما تجربه کافی برای فضای جنگ‌های نیابتی را به دست آورده‌ایم، یگان‌های واکنش سریع سوریه را در این کشور سازماندهی کرده‌ایم و آموزش‌های لازم خود را به آنها منتقل می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ماموریت نیروهای مسلح در سوریه آموزشی و کمک‌های مستشاری است و به هیچ وجه کمک‌های تجهیزاتی در دستور کار نیست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان به توان موشکی ایران اشاره کرد و گفت: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران به اندازه‌ای است که در این مسائل همه قابلیت‌ها در آن وجود دارد اما دکترین ما دفاعی است.

بی باک

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

نوشته سازمان‌دهی یگان واکنش سریع سوریه توسط نزاجا اولین بار در اخبار جهادی پدیدار شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *